Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2018 16:29 - ПРЕДИ 21 ГОДИНИ .........СИНКО..... МНОГО БОЛИ......
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4126 Коментари: 5 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

ПРЕД ГРОБА В СМИРЕНИЕ

Приседнах под старият кипарис,
на пейката до китният чимшир.
Снегът покрил е земята черна,
но моята душа остана верна,
на спомена за теб, сине мил....
Пред гроба ти дойдох и днес
да се поклоня и да очаквам вест,
кога дошло е моето време,
да тръгна, от този чужд за мене свят
така като ти си тръгна и остана богат.
Стоях безмълвен пред студеният гроб,
сняг, мир и приведени клони.....
Няма вече болка и отчаяние,
може би защото осъзнах
Този живот не е моето желание,
от отвъдното не ме е страх....
Нямам стремежи и мечти
мисълта за земята не ме гнети.
Кандилцето във фенера е малка звезда,
пътеводна в пътя към неизвестността....
към теб се стремя , о Боже Велики,
в края Ти ще ми дадеш радостта,
на несбъднати мечти в моята душа....
Почивай в мир единствена истинска обич !!!

*************************
Който не го е преживял
няма да разбере и това.

*************************
Взех шепа от черната земя,
тази земя, която от мен те взема
преди двдесет и една  години.
На гроба ти съм аз сега
и сълзите капят една по една.....

Времето лекувало....
вятър и мъгла....
Има болки, които не минават
траур и мъка не отзвучават.
Има хора, които си отиват
и отнасят с тях и част
от нашата душа......

Почивай в мир, синко !
Сърцето ми се пресуши
и саката остана душата ми,
за бъдните дни......

Ако беше жив, в утрешният ден
щеше да празнуваш ден рожден.
Може би твоя музика би зазвучала
онази която душата е създала.
Може би щеше да имаш дете и жена
и щеше да има радост, а не тъга.
Щеше да си на маса богата,
а не погребан под земята.

Почивай в мир !

image


image

 






Гласувай:
8



1. ivoki - УБЕДИХ СЕ ЗА СЕТЕН ПЪТ
22.11.2018 17:36
Който не го е преживял
няма да разбере и това.
цитирай
2. yuliya2006 - Има хора, които си отиват и отн...
22.11.2018 21:52
Има хора, които си отиват
и отнасят с тях и част
от нашата душа......

Ние падаме, ние губим... Но трябва отново и отново да станем и продължим въпреки всичко ...
Джу
цитирай
3. sourteardrop - В милостта на Бога е надеждата ни, Ивоки. Почернен родител е за цял живот.
23.11.2018 05:41
Бог да прости твоето момче и да го упокои със светиите. Амин!
цитирай
4. erato7 - Поклон! Мир и светлина по пътя на ...
23.11.2018 11:00
Поклон!
Мир и светлина по пътя на душата му!
цитирай
5. ivoki - БЛАГОДАРЯ ВИ !
24.11.2018 00:28
yuliya2006 , sourteardrop, erato7 за съпричастието !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3801086
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031