Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2018 10:29 - Откровение от Бога, към млад човек, - как ще живеят хората в бъдеще? Какъв ще е изкуственият интелект и бесовете съветници! Леонид Ф.
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 3550 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 03.12.2018 17:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Още от детството си бях физически и духовно слаб човек и постоянно, тежко  боледувах. Невъцърковените ми родители, не ме научиха на нищо духовно и за църквата аз абсолютно нищо не знаех. На православните гледах, като на хора от миналия век... И поради моята духовна нищета, от 14 годишен започнах да виждам някакви необичайни видения, като че излизах от тялото си. Тези видения ме принуждаваха да са заема с изучаване на езотериката. Исках да разбера, какво не е наред с тялото ми и с духовното ми състояние. Към 20-годишната си възраст придобих много, различни знания, които си противоречеха едно на друго. И като не намирах причината за болеста ми, в определен момент аз увеличих търсенето на информация и много исках да намеря истината. И от огромната излишна  информация, сякаш започна да ми се нажежава главата. И една нощ изпаднах в някакво необичайно полусънно състояние, в което аз вече мислех с душата си. В този момент ясно знаех, че именно душата ми мисли, а не тялото, и тогава почувствах редом до себе си, Бога... И аз познах, че именно  Бог е до мене. Макар че в моето състояние и понятие си нямах, какъв е този Бог, понеже според моите тогавашни езотерични понятия, боговете са много. Но и в това ми състояние, душата веднага разбра, че това е истинският Бог.
Той ме попита: "Какво търсиш, Михаиле?" (името на автора е променено)
- Истината, - отговорих аз.
- Аз съм Истината, - каза Бог. - Ти нали не си против Мене?
Душата ми помисли: "Как мога да съм против Бога?" И аз казах: "Не, не съм против Тебе".
- Щом не си против Мене, значи си с Мене.
С тези думи, аз спокойно заспах. Сутринта, като се събудих, първо се поразсмях, защото явно бях започнал да "откачам". После имах чувството, че мозъкът ми се взриви и се разлетя във всички страни. А след известно време, мозъкът ми, като че, отново се събра напълно. Мен силно ме учуди, че след това, знанията ми по езотерика се изгубиха някъде и аз вече не помнех нищо от тях. Те бяха напълно изтрити от съзнанието ми. Аз чувствах, че атомите на моя мозък са напълно очистени, за придобиване на нови знания. И в мозъка ми започна да постъпва някаква неизвестна ми, информация: неведоми образи и неведоми схеми. В мен всичко се зареждаше толкова бързо, че аз просто нищо не разбирах. В този момент не можех изобщо да се съсредоточа, в каквото и да било.
- Стой, стой, стой, - какво е това? - питах аз, - Кой е това? Какво става?
- Аз съм Духът Бог, - чух аз. И първото, което той ми нареди: "Излез по-далече от града и изгори всичките книги по езотерика". Аз не посмях да не го послушам: излязох от града и изгорих всичко.
Вечерта, като се прибрах у нас, седнах пред телевизора и видях, че в спалнята нещо мърда и се движи.
Отначало помислих, че това са мишки. Периодично ставах и включвах осветелнието, но така и не видях нищо. Когато легнах отново, ме нападна огромно черно същество, от оня свят, с три ръце. С едната ръка то ме хвана за гърлото, а с другите две ми стегна ръцете и ми каза: "Сега ти с мене ще заминеш за ада". И аз изпаднах в див ужас. То седеше върху мене и тежеше, сякаш, петстотин кила. В този момент аз прехвърлях в паметта си всичките филми на ужасите и не можех да разбера, кой може да е това. Тогава си спомних от филмите, че нечистите сили се плашат от светената вода, от сребро и от кръст и реших да опитам да изобразя кръстният знак във въздуха. Ръцете ми бяха стегнати, и само кутрето на дясната ръка беше свободно. И с него започнах да правя Кръстното Знамение във въздуха. В същия момент съществото зарева, сякаш нещо го изгаря. То започна да отпуска ръката ми, а аз започнах да добавям към кутрето, и другите пръсти. Когато то освободи десната ми ръка, аз започнах да правя голям Кръст. Съществото силно заръмжа, отпусна ме и избяга през прозореца. Така узнах силата на Кръстното Знамение.
Следващия ден тръгнах да се разхождам из града и се оказах край православен храм. Тогава чух гласа на Господа Свети Дух, който ми каза: "Това е Моят дом дом. Ела и влез в него". На мене не ми се вярваше, понеже православните храмове никога не са ми били по душата. И си помислих: "Това не може да бъде... Защо именно този Бог и именно черквата е Неговия дом? Защо става така?" И докато мислех това, Той насила ме въведе в черквата. Аз влязох и стоех, учудено заслушвайки се, какво говорят там. И си помислих: "Щом това е дом на Бога - значи аз съм дължен да се съглася..." Когато излязох от храма, по пътя към нас, Той ми разказваше за неведоми на мен, неща, за които дотогава не исках и да зная, а също ми говореше за устройството ня света. Следващото нещо беше, че Той ме покани, веднага да се изповядам и причастя, и за да зная, как да го напрвя, Бог ми каза: "Отивай в черквата и прави всичко, както е положено, и изучавай църковната литература". Макар в началото аз да не разбирах смисъла на всичко това /смисълът ми беше обяснен малко по-късно/. Той ме научи  да се изповядвам така: "Когато се каеш, - каза Той, - трябва да изкарваш навън абсолютно всичките грехове, без да скриваш нищо". Бог ми обясни, че на изповедта е важно да се разказва всичко, даже и свещенникът да твърди, че на него тези или онези подробности от греховете, не са му нужни, - пак трябва да се разказва абсолютно всичко, за да бъде открито, измъкнато и изследвано всичко. И аз все пак се изповядах. Не помня, дали дотогава изобщо съм плакал за нещо, понеже съм беземоционален човек... Но когато се изповядвах, ми течаха потоци сълзи от разкаяние. Следващия ден се причастих.
А Господ Свети Дух продължаваше да ми разкрива все повече и повече тайни. Веднъж си помислих: "Нима съм свят човек?" Такъв въпрос, навярно, би си задал всеки на моето място. На което Господ ми показа, какъв съм аз, в действителност. Той ми показа, че хората, вървящи към Бога, в наше време, се движат примерно с еднаква скорост, а скоростта на моето движения беше сведена до нула. А това беше резултат от изхабяването на нашия род, вследствие на което душата, още в началния етап на пътя разпиляваше всичките си сили и не беше способна да се движи към Бога. Изхабяването на рода ми даде и това, че тялото ми беше слабо и духовното ми състояние също беше слабо. И ми беше казано кратко: "Ти си никой и нищо, и те наричат - никой. Ти си по-зле от всички". И Господ ми показа реалното положение на моето движение към Бога. И ми каза също: "Ти си нищий духом. А аз искам всички да спася, - от малкия, до най-големия, с каквато и скорост да се движат към Бога или въобще да не се движат. Втората причина за Моето идване при тебе е, че ти би могъл да минеш на тъмната страна, и затова после на тебе  ще ти бъде предложен решителен избор". Той говореше също и това, че човек сам себе си вкарва в клетка, и сам си е измислил света. На сатана му трябва, да създаде нов Вавилон. А по-нататък, през дугите дни, Той продължи да ми разказва, какво се върши в света, и как нас ни мамят. Господ също ми разказа за сегашното време, че ни един старец не е можал да предугади събитията на нашето време, понеже те не са имали духовния опит от нашето време. Господ ми разказваше за такива неща, че аз просто не можех и да разбера, за какво става дума. Излизаше, че аз, като да задавах въпроси, а Той отговаряше на тях. И така постепенно започнах да ида на църква и Той започна да ми разказва, къде (всичко) се върши правилно, а къде -  неправилно. И аз започнах все повече и повече да разпитвам Бога.
След това имах едно изпитание в моя живот, за което не бих искал да разказвам. В това изпитание направих крачка към Бога. Нататък Той започна да ми разказва за настоящето и бъдещето, за хората, за психологията на хората и за науката, но аз практически нищо не разбирах. Толкова беше сложно всичко това. И някак си попитах Бога: "Защо не се обърнеш към учените?" На което Той отговори: "Към учените Аз се обръщах. Аз до всяка душа се доближавам. Но душите, към края на века станаха богати, а богатството на душата предизвиква в човека гордост. Те просто не Ме приемат, защото Аз ходя по света, като юноша - странник в просто облекло. Хората, в гордостта си, предпочитат да видят  чародеи, магове и магьосници, но само не и Мен. А ти живееш в колиба. И ето че дойдох при тебе. Разбира се, ти беше радостен, да Ме видиш! Ти си изгой (изгнаник) на обществото! И нищий духом. А те са богати. Трудно е за богат, да влезе в Царството Небесно. Затова Съм на гости при тебе".
Много ме учеше Господ, какво да правя и какво предстои да стане, и помня, как някак си го попитах: "Може ли да уча компютърно програмиране?" Тогава имах интерес към това и известни способности. На което Той ми каза, че това изобщо няма да ми потрябва сега, нито в Бъдещия Век. Вместо това, Той ми каза: "По добре се занимавай със спорт и учи техниките на бойните изкуства, понеже в последните времена всичко това ще е добре дошло". Расзказва ми Господ и за бъдещия Цар, и за интересното явление, че много обикновени хора, ще считат себе си за Царе. Това ще възниква в тях, от гордостта, която е създал сатаната, но и самият той даже, ще започне да се обърква, а в бъдеще ще започнат абсурди, и няма да е възможно да се намери истинският Цар. Аз внимателно слушах всичко, но в това време имах съмнения, и затова, макар че ми беше казано да не приемам сатанинския паспорт, 2002 година аз все пак взех (електронен) паспорт, и от мене бързо започна да си отива благодатта на Светия Дух. Благодатта толкова бързо си отиде, та след това, все едно, започнаха да ми се затварят очите и аз престанах да разбирам реалността. И постепенно започнах да греша все повече и повече, и натрупах дългове.
Това продължи до тогава, докато 2012 година гледах видео за Чебаркулското момченце Вячеслав. Валентина Афанасиевна разказваше тогава за устройството на Земята. Това толкова много ме учуди, че гледах всичките видеоклипове и разбрах, че това което е говорел Отрокът Вячеслав, ми го е казвал и Господ, като всичко абсолютно се покриваше на 100%. След видеоклиповете аз си спомних всичко и се въодушевих, защото дотогава се бях съмнявал, в това, което ми говореше Господ, в разговорите Си с мене. И окончателно се убедих, че всичко това е било истина. И след неколко дни изгорих паспорта. В началото нищо особено не почувствах, но след три дни ми направи впечатление, че в сутерена в който живеех тогава, е много мръсно, и осъзнах, в каква мърсотия съм живял през цялото това време. Тогава реших, веднага да сложа всичко в ред. След като подредих всичко, почуствах, че главата ми започна да работи ясно, а до тогава правех много грешки. И разбрах, че благодатта на Светия Дух започна да се връща в мене, защото Господ Свети Дух обича всичко да е чисто и мърсотията не Му харесва. След известно време се избавих от всичките останали документи. След което главата ми започна да работи още по-добре, и аз се разплатих по всичките кредити. Помагаха ми също и Отрокът Вячеслав и Цар Николай, понеже им се молех...
Сега искам да насоча вниманието ви към едно пророчество, и да ви предам това, за което ме предупреждаваше Господ. Но ще го разкажа само приблизително... и както съм го разбрал:
Господ ме попита: "Разбираш ли, какво пише в 15 стих, на 13 глава в Откровението?" (И даде му се да вложи дух в зверовия образ, та зверовият образът дори да проговори и подействува тъй, че да бъдат убити ония, които не биха се поклонили на зверовия образ). - Не, - казах аз. И Той ми обясни, че в бъдеше  (а тогава беше 2001 г.) ще започне масов спиритизъм. До пришествието на Господа Иисуса Христа на Земята, преди 2000 години, множество хора се занимавали със спиритизъм, но Господ разрушил това, като ни дал силата на кръста. Защото с това оръжие човек може да разрушава бесовската власт за управление на материята. Спиритизмът е общение с душите на умрелите и със злите духове от оня свят, които могат да влизат в контакт с живите, чрез специални лица — медиуми. С хората духовете влизатв в контакт чрез различни видими физически явления, давайки отговори на въпросите им, с повдигане на маси, с различни почуквания и т.н. И ми обясни последователно, кога хората ще се занимават със спиритизъм, и какво ще се случва тогава.
Отначало Господ Свети Дух ми обясни, че аз ще имам обикновен телефон (джиесем) /а тогава, 2001 година в нашия град джиесемите бяха редкост/, после ще се появят телефони с фотокамери, а екраните у телефоните ще стават все по-големи. Те ще могат да снимат видео, и качеството на изображението ще става все по-добро. Екраните ще станат такива, че после на тях ще може да се гледат филми. При това, Господ ми каза, да ползвам само обикновения телефон с бутончета, понеже това вече ще е на половина - човешка, а половината ще е бесовска (дяволска) технология. Защото, даже всеки мой разговор ще се разгражда на отделни фрагменти и ще се записва, та в бъдеще всичко това да се използва само против мене. Той ме съветваше, в никакъв случай да не се снимам! И да не се записвам на видео! Нататък интернет ще стане по-евтин и по-достъпен, и скоростта му всеки път ще е в пъти по-голяма. И ми казваше Бог, че аз ще общувам в социалните мрежи.
"Там ще може да се почерпи много и всякаква информация за оцеляване на хората", - разказваше ми Той, - "но когато общуваш в мрежите, не си посочвай истинското име, фамилията и другите данни. А още повече, не слагай (не публикувай) свои снимки! Никакви! Защото всичките снимки попадат на обработка в специални градове в ада. Над всяка снимка работят автоматични програми-роботи, понеже по снимките може да се узнаят тънките тайни на душата, на всеки отделен човек. И казвай на всички, да си махнат, и да не качват (да не публикуват), своите снимки. Макар че, и да ги махнат, тези фотографии все пак ще си останат в базата данни, но ако вие, хорат усърдно се молите, Божията благодат ще прави снимките ви, невидими, в оня свят. На бесовете им трябват именно вашите снимки. И колкото повече са, толкова по-лесно ще е за тях, да създадат уникален печат за всеки човек. В бъдеще ще се появят устройства - съветници. И именно съветниците, бързо ще открият хората, които са си публикували снимките. Ето затова, който публикува своите снимки, излага на опасност себе си и своите близки". Господ Свети Дух ме научи постоянно да сменям своите страници в социалните мрежи. Той настояваше, по възможност, всеки път да се регистрираме отново. Трябва също, постоянно да сменяме и сим-картите на телефоните си, и регистрациите в социалните мрежи.
Това донякъде ще обърква системата за следене, понеже тя все пак ще е несъвършена и мощността и е ограничена. И тя няма да ви отделя много внимание, при условие, че ние сами, никъде не си разкриваме самоличността. Също не трябва дълго да стоим в интернет, понеже всяко наше движение с мишката и стилът на набиране на буквите, на клавиатурата, се записва за по-нататъшна расшифровка. По-нататък ще се появят телефони-компютри. "Ти веднага ще ги познаеш", - говореше ми Господ, - "те ще са с огромни екрани и с огромни изчислителни възможности на компютрите си. Те ще се управляват с движение на пръсти по екрана. Тези телефони ще са напълно бесовски". Както разбрах по-късно, ставало е дума за андроидите, смартфоните, айфоните, айпадите и планшетите, - това са напълно бесовски технологии: където трябва пръста да се движи по екрана.
И ми беше казано: "Щом видиш, че се появяват такива телефони с големи екрани, тогава бъди по-внимателен. Едновременно с това, ще започнат навсякъде да се появяват камери за следене. И няма да се спарат само да това, но после ще се появят и съветници". Същевременно ще се появят и много видеокамери, които ще се монтират по къщите. И където се поставят видеокамерите, ще се отдърпва Светият Дух, понеже Той не харесва, когато се снима (наблюдава). Господ ме предупреди да гледам на това сериозно, и да обръщам внимание, че колкото повече са камерите, толкова по-малка ще е благодатта на Господа Свети Дух, и съвсем не е задължително, информацията от камерите да попада някъде в системата. Понеже, уж за безопасност, ще започнат да монтират камери и вътре в църквите. Искам да обърна вниманието ви и на важните думи на Господа: "Още щом поставят камери вътре в храма, където се върши Богослужение, Аз си отивам от там. А щом Аз си отида, свещенниците ще започнат да оглупяват и малко неща ще могат да разбират. И ересите ще станат още повече". Преди да се появят съветниците, ще усложнят електронната система, до толкова, че ще започнат все повече абсурди и сривове в системата. Ще започнат големи безредици и хаос. Ще се вършат големи престъпления. Икономиката бързо ще се руши, понеже с огромното увеличаване на електронните системи, няма да има специалисти за обслужването им, което ще доведе до неуправляем хаос. Учените ще се опитват да оправят нещата,надявайки се да създадат изкуствен интелект (ИИ). "Чуй и това", - говореше ми Господ, - "преди съветниците, ще започне все повече да се говори за изкуствен интелект (ИИ), и хората постоянно ще работят над създаването му, но всичко ще е безуспешно. И в края на краищата, ще разберат, че това е просто невъзможно, понеже за това, ще е нужна и свободна воля, каквато има у всяко живо същество.
Научните работници ще правят разни експерименти, опитвайки се да кръстосат живи насекоми с биоелектрониката, но желания резултат така и няма да постигнат, до тогава, докато в края на караищата не разберат, че свободната воля на живите същества е защитена от благодатта на Духа Свети, и не е възможно тя да бъде подчинена. След време сатанистите-учени, при ужасно жертвоприношение, ще успеят да внедрят нечист дух в биоелектронното оборудване, и ще създадат хибрид между нечист дух и жива биоелектроника. Когато постигнат това, нечистият дух ще им каже, че за да могат да действат нормално, трябва да се премахнат всичките светини, и на първо място, кръстовете. Нечистият дух ще помогне на учените, да намират уникални решения на неразрешими преди, задачи. И това ще е първият съветник, т.е. първият демон, който ще се всели в жива, извратена (ГМО) клетка, взаимодействаща с микроелектрониката. Нататък ще започнат да се внедряват и други демони, и те ще получат пълен достъп до данните на всички интернет-ползватели.
И точно тук ще е добре дошло, ако не сте публикували и разпространявали личните си данни, понеже колкото по малко данни сте публикували или дали, толкова по-малка власт ще имат демоните над вас. Демоните ще подсказват на учените, какво и как трябва да правят, и ще им откриват нови тайни, и ще им дават съвети за оптимизация и стабилизиране на системата. Демоните нямат власт над свободната воля на човека, а могат само едно: да съветват хотата, да вършат едно или друго грешно дело, вследствие на което благодатта на Духа Свети си отива от тях. Затова и тези устройства ще бъдат наречени "съветници". Първоначално, първите съветници ще се появят далече от Русия, у богатите хора, които с тяхна помощ ще станат още по-богати. И те прекрасно ще съзнават, че съветниците не могат да работят там, където наблизо има светини, и главно - кръстове. После съветниците ще започнат да се появяват и сред обикновените хора.
Съветникът е устройство, което може да се включи и към обикновен компютър. Ще има два вида съветници. Те ще са, - външно и вътрешно устройство (имплантирано непосредственно в тялото на човека). Щом вземе съветник, човек ще чува реален глас, и ще мисли че това е гласът на "всемирния разум". С помощта на съветниците, хората ще станат много силни, красиви, богати, умни и т.н., в зависимост, какъв "ъпгрейд" изберат. Така, после те ще започнат да се разпространяват и сред обикновените хора. Но след като хората разберат, че съветниците не работят там, където наблизо има кръстове и други святини, те ще започнат да ги премахват. В това време, световните лидери, за да могат да премахнат кръстовете в Русия и да внедрят съветниците, ще помогнат на комунистите, да дойдат на власт  (за което е писано в 13 глава на Откровението). Когато съветниците се появят в Русия, всичко ще започне бързо да се преобразява, и ще се има взрив в научно - техническия прогрес.
Но в началото, тези които искат да си вземат (купят) съветник, ще трябва да се регистрират в специални кабинети, но първо ще трябва да се съгласят и да се подпишат, че системата напълно ще ги контролира, и всичките данни за човека ще отиват в системата, и тя по своя преценка ще може да манипулира данните на човека, уж за неговата и общата сигурност. След подписа, на човека ще поставят специална лазерна "решетка" на открито място на тялото (обикновено, на челото). И хората ще се съгласяват, понеже по това време ще има силен разгул на престъпността. Болните и стари пенсионери също ще се съгласяват с това, мислейки си, че ще ги излекуват и ще са в безопасност, и че съветникът ще им помогне да се ориентират в бързо променящия се технически прогрес. Първите хора, получили съветници, ще се почувстват в пълна безопасност, понеже съветникът ще ги предупреждава за потенциални престъпници. Нататък, с постоянните контакти със съветника, човек автоматично ще предава своите биологични данни. Хората няма да разбират, че с това, демоните напълно ще разшифроват кодовете за достъп до сърцевината на душите им".
И едно мое малко отклонение: Сега виждам че са се появили такива гласови помощници, като "Алиса". Вярно, това е само програмно допълнение, но "Алиса-та" също ще изиграе своята роля, та човекът постепенно да привиква към всичко ново, от този сорт ("прозорецът на Овертон").
Така, първите хора, получили съветници, ще разберат, че трябва да се държат по-далече от кръстове, защото демоните така и няма да могат да измислят защита против кръста. Те ще казват на хората, да махат кръстовете. Съветниците бързо ще се разпространят сред народа. И в църквите ще започнат абсурди, понеже свещениците, не чувствуащи страх пред документите и електронните карти, няма да видят опасност и в съветниците, и сами ще започнат да ги приемат.
Приелите съветник ще станат много умни, красиви, богати и т.н. Господ ми показваше примери, как работи съветникът. Пример 1. Посъветвана жена на 40 год. прави смес от лекарства и става външно, 20 години по-млада. Пример 2. Момче, приело съвети от съветника, станало (накачанным?) за кратко време. И Господ ми каза още тогава: "Ето, имало някога "страна на съветите", а после ще стане "страна на съветниците".
В страната всичко бързо ще се променя. За обикновените хора, не приели всичко това, ще  бъдат недостъпни, интернет и джиесем мрежите, а после магазините и държавните услуги, т.е. такива хора ще станат просто изгои в обществото. Тези хора ще пречат на системата. Те ще са главно християни, които с кръстното знамение просто ще повреждат всичките тези устройства, основани на ИИ, затова ще се вземе решение, бързо да ги съберат и да ги откарат далече, по-далече от тях, в някакво поселение. Ето това ще са и първите ешалони (споменавани от много православни пророчества).
А тези, които останат в системата, много бързо ще приемат съветници. После те ще използват, всеки самостоятелно в своята квартира, нещо подобно на флашка: включиш я към най-новия за онова време, компютър, и там девойка с приятен глас ще ти подскаже, какво именно трябва да правиш, за да се включиш към световната система. Хората ще се включват предимно за да получат сигурност. По това време още ще има хора - християни, а после ще бъде взето решение, повторно да съберат всички християни, които с кръстните си знаци (с прекръстенето) повреждат всичките им биоустройства. Но този път системните хора до толкова ще обнаглеят, че ще вземат решение, да вкарат християните в ешелон (влакова композиция?) и да ги откарат по-далече, а после, за всеки случай, и да ги унищожат.
После в градовете ще разпилеят (във вид на прах) най-новите вълнови (нано) камери, предаващи сигнал на 360 градуса в 3D проекции.Тези камери ще позволяват, след договаряне, да се гледа, како става в жилищата на приателите и роднините, но както става обикновено, ще се случи "изтичане на информация", и вече практически всеки ще знае, какво правят съседите или всеки друг човек в града или селото, и въобще, там, където разпилеят тези камери. И хората открито ще виждат, какво правят другите, зад стената. А после изобщо ще престанат да се стесняват, окончателно лишили се от разум, и паралелно с това ще се развива някаква нова религия, която ще учит, че всички хора са безгрешни. А после ще изпаднат в такова състояние, че хората ще започнат много да се радват: те ще устроят всеобщ празник и ще кават, че накрая е настъпил мир и сигурност, понеже никой никого вече не можел да мами, да взима подкупи и да извършва различни престъпления, понеже съветниците внимателно следят вички, които са в системата.
"Но не дълго ще е тържеството им..." - казваше ми Господ, и "скоро ще разберат, че са попаднали в капан". Останалите християни и просто - адекватни хора, ще се принудят да напуснат това общество, понеже за тях, така или иначе, всичко ще им бъде изключено. Ще се закрият последните магазини, където още не поставят печати, и тези нормални хора, отначало ще са като слепи котета, понеже няма да знаят къде да идат и какво да правят, и как да съществуват нататък, и само едно ще знаят, че трябва спешно да излизат от системата. Господ казваше: "Извън света те ще са в такова положение, не дълго време. После Аз, Господ Дух Свети, ще дойда при тях и ще им казвам, какво да правят и къде да идат. Там аз ще създам общини и ще групирам хората, така както трябва. А до това време, ни една община, така и няма да се създаде". (И както самият аз забелязах, през последните години, вече се разпадна не една православна община). "Затова, хора, смело излизайте от света, по време на съветниците" - казваше Господ! Вие, само не дълго време ще трябва да се криете, а после ще живеете, без изобщо да се плашите, че ще ви намерят подпечатаните хора" (със знака на звяра антихрист).
Ще стане така, че хората получили съветник, бързо ще разберат, че са попаднали в капан, и вече съветниците няма да им изпълняват желанията, и цялата им красота, богатство и др., което са получили от съветниците, ще изчезне. А ще стане точно обратното: съветниците ще заповядват на хората, какво да правят. И така хората ще започнат да изпълняват заповедите на демоните. И това вече няма да са съвети, а истински заповеди. Тези хора няма да могат никак да се съпротивяват. Ще има много опити да избягат от системата, но няма да имат успех. За тези неща е писано в 15 стих, 13 глава от Откровението на Йоана (Апокалипсиса) (...образът на звяра ще проговори и ще подействува така, че да бъде убит всеки, който не се поклони на образа на звяра). От безизходността и по внушение на демоните, тези обладани хора ще се опитват да срещнат нормални хора, но и от това, нищо няма да излезе. Тогава вече те ще са като марионетки, приготвени за приемане на окончателния печат на сатаната. После ще започне силен отлив на благодатта Господня. И земята просто няма да устои на мястото си и ще започне да се движия в разни посоки. Това ще предизвика разрушаване на цялата инфраструктура в Русия, и ще се разрушат всичките средства за връзки. Така че, ще е още по-трудно да намират укрилите се християни, а и на никого вече няма да му е, до тях.

Аз питах Господа: "А по-нататък какво ще става?"  - "Какво ще е нататък, не е задължително да знаете, понеже най-главното за вас е,  - по време на съветниците, още щом видите, че свалят и отнасят кръстовете, знайте, че е започнало обратното броене на часовете и че трябва да бягате от градовете и от системата. Ако не избягате от системата, вие просто ще затънете в нея. И има голяма вероятност, насила да ви принудят да приемете печата. Телата ви трябва да са тренирани. Запасете се с молитва. Изучете уроците за оцеляване. Запасете се със всичко необходимо, да можете да преживеете извън света. Запасете се със света вода и с други светини. А ако нямате такава възможност, тогава се молете. Така или иначе, всички, които напуснат света, ще бъдат спасени. Понеже на избягалите от света ще започнат да им помагат Ангели". Всичко това е разказано, за да се готвите и да учите уриците за оцеляване, та без страх да избягате от света. Ще се спаси всеки, който иска да иде след Бога. Ето и всичко останало, което е нужно да приготвите за напускане на света", - и Господ изреди съвсем същото, което е казвал и Отрокът Вячеслав. Затова внимателно четете онова, което е говорил Отрокът...

http://www.logoslovo.ru/forum/all_1/topic_18487/
Превод, Григор Симов


ГОСПОДИ, БЛАГОСЛОВИ, СПАСИ И ПОМИЛУЙ НАС ГРЕШНИТЕ (И МЕНЕ ГРЕШНОТОГА)!  АМИН



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28315924
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031